واردات و ترخیص جت اسکی ,خرید جت اسکی از چین
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات و ترخیص جت اسکی ,خرید جت اسکی از چین 

 

واردات و ترخیص جت اسکی ,خرید جت اسکی از چین ،واردات موتورچهارچرخ ساحلی ،ترخیص موتورساحلی ،واردات تجهیزات ورزشی ساحلی ،قایق ،کایت توسط مجموعه بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه فعالیت بازرگانی ،این موارد تنها گوشه ای از فعالیت های این شرکت است.

 

واردات جت اسکی

 

بنلی

HSE Race Edition

با سریع‌ترین و گران‌ترین جت اسکی دنیا آشنا شوید. یکی از رویایی‌ترین مدل‌ها از ابرموتور سیکلت‌ساز ایتالیا، بِنِلی. سرعت این پدیده عجیب، روی آب از مرز 130 کیلومتر در ساعت می‌گذرد. البته نکته حیرت‌‌انگیز دیگری درخصوص این محصول وجود دارد، پیشرانه‌اش. پیشرانه‌ای به حجم 2196 سی‌سی با آرایش شش سیلندر Vشکل. قدرت باورنکردنی‌اش 342 اسب‌بخار است و با وزن 328 کیلویی مجهز به یک باک 87 لیتری شده. این پیشرانه امانتی است از سوپربایک تورنادو 1130. این PWC روی شاسی خود به شکل گسترده‌ای از فیبر کربن بهره می‌برد. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نخواهد بود که بنلی ریس‌ادیشن، با طول 3.2 و عرض 1.2 متری می‌تواند حکم یک شاسی‌بلند را میان رقبا داشته باشد.

مجموعه بازرگانی فیروزه دارای کارگوهای مختلف در پکن ،گوانجو و ایوو می باشد.همچنین دارای دفاتر بازرگانی در ایران و در شهرهای تهران ،مشهد و بندر عباس می باشد.اعضای این مجموعه در تلاشند تا بهترین خدمات را به بازرگانان عزیز در رابطه با واردات و ترخیص کالا ،انجام کلیه امور گمرکی ، خرید خارجی ،حمل و نقل بین المللی و… را ارائه دهند.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: واردات جت اسکی , واردات جت اسکی از چین , واردات موتور چهارچرخ ساحلی , ترخیص موتور ساحلی , خرید جت اسکی از چین , واردات تجهیزات ورزشی ساحلی , قایق , کایت , بازرگانی فیروزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: